✘ ZAMÓWIENIA - OPÓŹNIENIA

Drodzy Klienci!

Niestety, realizacja niektórych zamówień uległa wydłużeniu. Powodem tego poślizgu jest epidemia wirusa COVID-19, która obecnie dotyka nas wszystkich. Uprzejmie przepraszamy za tę niekomfortową sytuację. Niemniej, staramy się maksymalnie, aby nasz 6-etapowy proces produkcji, który przebiega w Polsce, był bezpieczny i maksymalnie szybki. Przepraszamy za opóźnienia w realizacji niektórych zamówień, złożonych w ciągu ostatniego tygodnia. Stan epidemii i wprowadzone obostrzenia utrudniły funkcjonowanie naszego sklepu, dostawców oraz kurierów. jednocześnie informujemy, że w ciągu najbliższych kilku dni wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane.

PRACUJEMY NA PEŁNYCH OBROTACH ! ! !

W związku z aktualną sytuacją z COVID-19 oraz dużym zainteresowaniem naszymi produktami (w tym głównie: maseczkami, kominami, rękawiczkami) czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Z powodu ogromnej ilości zapytań kontakt e-mailowy, telefoniczny oraz poprzez social media może być utrudniony! To wszystko dla Was! Jesteśmy na posterunku! Pracujemy na pełnych obrotach, realizujemy zamówienia według kolejności ich złożenia, robimy wszystko, by odpowiedzieć na każdą nadesłaną wiadomość. Każde opłacone zamówienie na pewno zostanie zrealizowane. Prosimy o cierpliwość. Czas trwającej epidemii jest dla wszystkich dużym utrudnieniem. Jeżeli okażemy sobie wzajemną wyrozumiałość i wsparcie na pewno uda nam się rozwiązać każdy problem.

 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI:

 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji to obecnie minimum 12-18 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty + czas dostawy - w zależności od wybranej formy dostawy:
- Kurier DPD: 1-2 dni robocze (48H)
- Paczkomaty InPost: 1-2 dni robocze (48H)
- Poczta Polska: 3-7 dni robocze

 

  • Kiedy wyślecie moją paczkę? 

W związku z ogromna ilością zamówień nie jesteśmy w stanie dokładnie określić terminu dostawy, ponieważ mamy opóźnienie w produkcji, mimo tego, że pracujemy na pełnych obrotach. Staramy się na bieżąco wysyłać przesyłki w zależności od daty złożonych zamówień oczywiście w pierwszej kolejności są realizowane zamówienia najwcześniej złożone.

 

  • Czy mogę zmienić lub dołożyć coś do mojego zamówienia?

Niestety, zmiany w zamówieniu nie są możliwe.

 

  • Czy mogę połączyć moje zamówienia?

Niestety nie ma takiej możliwości.

 

  • Potwierdzenie złożenia zamówienia nie przyszło…

W pierwszej kolejności wejdź na swoją skrzynkę pocztową i sprawdź zakładkę spam.
Istnieje również możliwość, że podczas składania zamówienia został podany błędny e-mail .
Zmiana adresu e-mail nie jest możliwa po złożeniu zamówienia.

 

  • Czy mogę dokonać zwrotu maseczek/rękawiczek?

Maseczki oraz rękawiczki nie podlegają zwrotom, są to artykuły higieny osobistej.

 

  • Jak dowiedzieć się co się dzieje z moją paczką?

W związku z ogromną ilością wiadomości z tym pytaniem możemy zapewnić, że każde opłacone zamówienie zostanie wysłane. Uprzejmie prosimy o zaczekanie na e-mail od firmy przewozowej zawierający numer nadania paczki i samodzielne sprawdzenie jego statusu.

 

Zapewniamy, że wszystkie zamówienia, które zostały złożone, zostaną zrealizowane najszybciej jak to tylko będzie możliwe ❤️❤️

 

Serdecznie pozdrawiamy,

Zespół MILITARNE GADŻETY <3

www.militarnegadzety.pl

Darmowa dostawa
od 200 zł
Szybka wysyłka
Doceniona jakość